donderdag 31 mei 2007

Bijzitter !

Zo, ik ben uitgenodigd als bijzitter en ik ben zeer benieuwd hoe dat zal aflopen.
Na verhalen van andere Doven die vrijstellingen kregen nadat kanton opgemerkt heeft dat zij aanwezig waren.
Eigenlijk ben ik van mening dat de tolkaanvraag bij het stadhuis niet veel zin heeft, want de kanton is maar de tijdelijke onderafdeling van het stadhuis waarmee kanton maar beperkte budget krijgt. Kanton neemt misschien geen moeite of vraagt veel tijd om tolk voor mij te gaan vragen via het stadhuis.
Dus ik ben ervan overtuigd om toch naar het kanton te gaan, nadat ik een ontvangstbewijs opstuurde zonder dat ik VGT of zoiets noteerde.
Om kanton laten zien dat ik best wil doen, al is de mens in staat om van te balen daar aanwezig moet zijn en op die manier wil ik op gelijke rechten benaderen.
Als ik vrijstelling krijg, is het voor mij niet eerlijk dat andere bijzitters geen vrijstellingen krijgen en als ik vrijstelling "gedwongen" zal krijgen, wil ik iedere bijzitters en hoofdbijzitter vragen om hun namen en handtekeningen op papier verzamelen en aan het stadhuis te overhandigen dat ik absoluut mee wilde.
Ik zal pen en papier zeker niet vergeten om met andere bijzitters te communiceren.
Jezus, we zullen zien of het goede zaak is!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hopelijk lukt het, ben benieuwd!!

Anoniem zei

aangezien jij zo gemotiveerd bent, is dit dus geen goeie link voor jou http://www.clintmagazine.com/content/view/1059/206/lang,nl/
maar misschien willen anderen wel van het bijzitterschap af en dan is deze site wel een oplossing
veel plezier zondag en misschien zit één van ons dan wel bij jou