dinsdag 29 mei 2007

Moeheid

Afgelopen weekend ben ik met jongeren naar het kamp geweest, met organisatie van Jong-Fevlado waarmee ik als medewerker was om mee te helpen.
Helaas kon ik niet actief beginnen om contact op te nemen met anderen, na lange drukke weken met weinig slaap ben ik op slechte moment in kamp terecht gekomen! Door moeheid uiteraard...
Op vrijdag, de eerste dag op kamp was ik wel actief totdat de anderen in kamp bereiken en sindsdien ben ik inactief. Dat is helemaal absurd van mijn hersenen!
Moeheid begon te verdwijnen door de sterke discussies met twee madammen op zaterdagavond over de oralisme en VGT met lipbeweging. Later zal ik meer details beschrijven op deze vloblo.
Door felle discussies ben ik altijd weer actief in mijn hersenen, wat scheelt er toch met mijn brein?

Goed, het was heel leuk met jongerenkamp en tof om nieuwe mensen te onmoeten!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi, Aie wat lastig die moeiheid, maar gelukkig werd je fit door blabla met twee dames hihi lol